top of page

מאגיה ותקשור רוחני


רקע של שמים וים


אם חשבתם שכישוף הוא מושג שקשור לעולם האגדות ואין לו שום קשר למציאות שאנו חיים בה, חשוב שתדעו שהמאגיה, אשר סוברת כי קיימות זיקות סמויות בין היסודות ביקום, סבורה כי ניתן ליצור כישופים באמצעות הפעלת הזיקות המדוברות ולהפך, להסיר כישופים ועין רעה באמצעות הפעלת הזיקות בצורה חיובית.


המשמעות של המילה מאגיה בתרבויות העתיקות הוא: כישוף. המאגיה לרוב תהיה מעשי ידיהם של אנשים בעלי ידע ויכולות רוחניות, אשר בין השאר, הם בעלי יכולת לבצע גם כישופים. המאגיה מתחלקת לשתיים: מאגיה שחורה ומאגיה לבנה.



ההבדל בין מאגיה שחורה ומאגיה לבנה


המאגיה הנפוצה יותר אשר נחשבת גם כמאגיה שלילית היא "מאגיה שחורה". מי שעוסק במאגיה זו הם מכשפים ומכשפות אשר באמצעות טקסים שונים, הטלת קללות, שימוש בחפצים ועוד, יכולה לפגוע באדם כלשהו, בהתאם לבקשתו של אדם אחר שפנה אל המכשף עבור צורך זה.

מאגיה שחורה יכולה לפגוע גם באדם שמנסה לפגוע שכן, היא מבוססת על שימוש בכוחות שליליים, ביצוע טקסים שליליים ובאופן כללי, עוסקת בדרכים שליליות לצורך השגת המטרה המדוברת. לא פעם במסגרת מאגיה שחורה, המכשף מפעיל את כוחות הבריאה השליליים על מנת להפעיל מניפולציה על אדם אחר ללא ידיעתו. דוגמאות למאגיה זאת ניתן לראות במכשף המציע לאדם שימוש בבובת וודו שמטרתה לפגוע באדם אחר.


מאגיה נפוצה פחות היא המאגיה הלבנה. אנשי רוח אשר משתמשים במאגיה לבנה לרוב יגדירו את עצמם כמדריכים ויועצים רוחניים ועל מנת לפעול באמצעות מאגיה זאת, עליהם להיות אנשי רוח בעלי אנרגיות חיוביות. המאגיה הלבנה איננה פוגעת באופן ישיר או עקיף או באדם אחר, אלא באמצעות ברכות, טקסים וכלים חיוביים נוספים, היא באה לפעול למען האדם עצמו.



האם יש קשר בין מאגיה לתקשור?


יש לא מעט אנשים אשר נוטים לבלבל כיום בין המושג תקשור לבין המושג מאגיה שחורה. אותם אנשים בטוחים כי המתקשר עוסק במאגיה שחורה בלבד ולכן לגשת למתקשר הוא דבר מסוכן ואף אסור בהתאם לגישה היהודית. אולם, המתקשר איננו מבצע פעולות האופייניות למאגיה זו.



כל אדם נולד עם יכולת תודעתית לתקשור, בדיוק כפי שכל אדם נולד עם היכולת לרכוש קריאה וכתיבה. אולם, על מנת לרכוש את המיומנות לתקשור, יש צורך ללמוד את התחום ולתרגל אותו לאורך זמן ובאופן אינטנסיבי. בעוד שיכולת הקריאה והכתיבה שכל אדם נולד איתה, היא יכולת שמתפתחת על ידי תרגול ורכישה רגילים, מיומנות תקשורת דורשת מעבר לדרך הרכישה הרגילה הדורשת תרגול, פתיחות וגמישות תודעתית. על מנת שאדם יצליח לתקשר, הוא חייב להיות פתוח לידיעה שמעבר לעולם שאנו חיים בו וקולטים אותו בחושים שלנו, יש עולם שלם שאנו לא יכולים לקלוט בחושים הקיימים שלנו. בכדי לקלוט את העולם המדובר, יש צורך בגמישות תודעתית ובאפשרות להגיע למצב תודעה שונה ממצב התודעה שאנו חיים בו בעולם הרגיל.


מתקשרת היא אישה בעלת יכולת להתעלות מעל למצב תודעה רגיל. היא מגיעה למרחב שהוא מעבר למרחב ולזמן הארציים. מרחב זה קרוי: "מרחב בלתי מקומי" או "מרחב רוחני". במרחב זה היא מבצעת תקשורת אל כוחות הבריאה וקולטת בתדרים מיוחדים אינפורמציה רלוונטית שאליה היא מכוונת. המתקשרת אוספת את המידע ומתרגמת אותו למידע ויזואלי או מילולי.


כמו כן, היא חייבת להיות נטולת אגו בזמן התקשור. על מנת שהמידע שהיא תקבל יהיה מדויק עליה להיות נטולת דעה ושיפוט כלשהו. כמו כן היא חייבת להשאיר את האמונות הפרטיות שלה ואת השקפת העולם האישית שלה בכדי לתקשר בצורה טובה.


על פי הקבלה, היכולת לתקשר באופן שהוזכר לעיל היא באמצעות מאגיה לבנה או "עין טובה". התקשור יכול להיות בעל השפעה חיובית או שלילית ועל כן, מתקשר רוחני יכול לפעול באופן שלילי או באופן חיובי, כאשר כדאי לבחור מראש במתקשר המבסס את התקשור שלו על כוחות חיוביים ועל עין טובה.

1,779 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page