top of page

6 שאלות נפוצות לקראת מפגש עם מתקשרת

לא פעם במהלך החיים, אנו עומדים בפני החלטות חשובות. החלטות הנוגעות למצב הזוגי שלנו, לקריירה שלנו, ללימודים, לתחום העיסוק שלנו ועוד. רבים מחפשים הכוונה שתסייע להם לקבל את ההחלטה הנכונה, אך לא מוצאים את האדם הנכון שיעניק להם עצה אותנטית, התואמת למי שהם באמת. באמצעות מתקשרת מומלצת, ניתן לקבל עזרה ותשובות לגבי סוגיות שונות בחיים.


גלקסיה


כל השאלות שכדאי לשאול לפני מפגש עם מתקשרת


אם אתם עומדים כאמור בפני קבלת החלטה חשובה מאוד ושמעתם שמתקשרת יכולה לעזור לכם, הנה כמה שאלות שחשוב לשאול בטרם תפגשו מתקשרת.



1. מיהי המתקשרת?

אז השאלה החשובה ביותר שכדאי לשאול לפני מפגש עם מתקשרת היא: מיהי בעצם המתקשרת? מתקשרת היא אדם בעל יכולת על חושית. בכוחה של מתקשרת לתקשר עם העולם שמעבר לעולם הפיזי שאנו חיים בו ולתווך בין העולמות הרוחניים לעולם שאנו חיים בו.

באמצעות יצירת קשר עם הממד הרוחני, בכוחה של המתקשרת לסייע לכל אדם לקבל החלטות חשובות לגבי חייו, לקיים קשר עם קרוביו שנפטרו ועוד. חשוב להבהיר שמתקשרת איננה קורעת עתידות ולכן, אין באפשרותה לקרוא את העתיד שלכם על מנת לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. תפקיד התקשור מסתכם במתן הכוונה וייעוץ לגבי הכיוון שלכם בחיים והייעוד שלכם.

2. למי מתאים התקשור?

מכיוון שמתקשרת עוסקת במגוון רחב של נושאים, התקשור מתאים לכל אדם, בכל תחום שהוא זקוק בו לעזרה. התקשור מתאים במיוחד עבור אנשים אשר מרגישים כי הם עומדים בצומת דרכים ו / או כאלו העוניינים ליצור קשר עם יקיריהם שעזבו את העולם על מנת שיסייעו להם. אותם אנשים אשר מאוד זקוקים ליד מכוונת, יקבלו את הסיוע, ההכוונה וההדרכה מהמתקשרת שהיא למעשה גם יועצת רוחנית.

מתקשרת יכולה לסייע במגוון נושאים שונים כגון: פרנסה, ילדים, זוגיות, הגשמה עצמית ועוד.

3. האם מותר לשאול הכל?

התשובה לשאלה זאת היא: כן. ניתן לשאול את המתקשרת את כל השאלות שמעסיקות אתכם. גם אם יש שאלות שבטוחים שיודעים את התשובה עליהן, כדאי לעלות אותן מול המתקשרת, כי יתכן שהיא תעניק נקודת מבט חדשה לשאלה המדוברת. גם אם מרגישים שמדובר על שאלות טיפשיות, את המתקשרת ניתן לשאול הכל.

4. ומה לגבי שאלות על העתיד?

מרבית המתקשרות אינן עוסקות בגילוי עתידות. המתקשרת יכולה להעניק ייעוץ והכוונה לגבי החלטות העומדות על הפרק בעתיד הקרוב שלכם, אך שאלות לגבי זמן ספציפי שבו יתרחשו דברים, לרוב פחות רלוונטיות.

5. למה אפשר לצפות מהתשובות של מתקשרת?

לא תמיד מקבלים תשובות חדשות בתקשור. למרות זאת, חשוב לזכור שהתקשור יכול לחדד לכל אדם במה כדאי לו להתמקד בכדי ליצור את השינוי הנחוץ לו בחייו. כמו כן, התקשור מעניק לאדם את האפשרות להבין כי על מנת שדברים יקרו, צריך להאמין, לחכות בסבלנות ולהתמיד בעשייה הרלוונטית בכדי שהשינויים יקרו. הגדולה של התקשור היא להעניק לאדם הכוונה להמשך הדרך שלו ולא פעם, במהלך תקשור, האדם גם מקבל פיסות מידע שהוא לא חשב עליהן ולא ראה אותן בעצמו.

6. איך בוחרים? קבלו טיפים

מכיוון שלא מעט אנשים פונים למתקשרת עם תקוות גדולות לקבל תשובות, הכוונה וייעוץ שהם כה זקוקים להם, אין ספק שחשוב לבחור את המתקשרת בצורה הטובה ביותר. בטרם בוחרים מתקשרת יש לברר אודות המתקשרת, לבדוק האם היא ידועה כמתקשרת אמינה, מהם סוגי הטיפול אשר המתקשרת מציעה ועוד. לאחר שמבררים את כל הפרטים הרלוונטיים אודות המתקשרת ומוודאים כי היא אמינה, בעלת יכולת לסייע בתחומים רבים לרבות התחום שבגינו אתם פונים אליה וכן, טובה מאוד בתחום התקשור, כדאי להגיע אליה.

1,084 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page