top of page

תקשור וריפוי אנרגטי

עודכן: 26 במאי 2019


תקשור וריפוי מרחוק באמצעות תדרי "דוד המלך".

אנרגיית דוד המלך מתקבלת דרך התחברות המטפל עם ספר תהילים. בספר התהילים נמצאת אנרגיית ריפוי מדהימה בעלת קודי ריפוי עוצמתיים. צבע האנרגיה הוא תכלת- אנרגיית ריפוי דוד המלך.

תהליך הריפוי היא בהחזקת הספר בידיים, אני שולחת בקשה לבורא לחזק אותי ואת יכולת הריפוי להגיע למבקש. הריפוי נעשה הן בשליחה לרחוק והן במגע ישיר . אנו עוברים חוויה גופנית, אשר מחברת אותנו לריפוי עוצמתי מעבר למה שהכרנו עד כה. רפוי אנרגטי באנרגיית דוד המלך יעילה עבור ריפוי סוגים רבים של סימפטומים כגון: כאבים, חרדות, פחדים . האנרגיה הנפלאה הזו היא בצבע תכלת. האנרגיה מגיעה לאדם ומטפלת ברובד אותו יש לרפא.

בעזרת תקשור אני מקבלת תמונת מצב של המבקש עזרה ובעזרת אנרגיית דוד המלך בשילוב הילינג נשלח אל המטופל אנרגיית ריפוי נפלאה.

מטופלת שלי סבלה מבעיות רגשיות בולימיה , הקאות וכאבי קיבה. במשך השנים גרמה לעצמה הקאות חוזרות ובמעשה זה פצעה היא את הקיבה. דרך שחזור גלגולים נמצא שהיא הייתה מבצעת הפלות בנשים שנכנסו להריון ללא נישואין והן ברחו מזעם הכנסייה. בשל חוסר ידע רפואי נגרם מוות לחלק מהמטופלות שלה.

בגלגול הנוכחי שלה חוותה סיוטים בלילות של מראות דם וצעקות אך לא ידעה מדוע סובלת היא מחרדות אלו.

בגלגול זה היא בחרה להעניש עצמה שוב ושוב ו"נעזרה" בבולימיה לשם הענשה עצמית. אותה מטופלת הייתה בזמן הטיפול בביתה במרכז הארץ ואני ישבתי בביתי . לפי בקשתי, המטופלת הדליקה נר ושכבה במיטתה.

התחברתי בתקשור לאנרגיית דוד המלך. במסגרת טיפול תקשור בעודי מחזיקה את ספר התהילים. על כפות ידיי הופיע מגן דוד. וביקשתי את עזרת מלאכי הריפוי לטפל באשה יקרה זו.


רונית דוד לוי תקשור וטיפול אנרגטי מרחוק

כאשר שלחתי לה מרחוק את אנרגיית דוד המלך ראיתי בעיני רוחי כיצד האנרגיה מגיעה לאותה מבקשת ריפוי.

האנרגיה אפפה אותה בצבע תכלת. ראיתי כיצד האנרגיה נכנסת לאזור הבטן של המבקשת . כל צבעי הקשת הגיעו, חדרו אליה דרך צאקרת הכתר, עטפו את גופה האנרגטי וטיפלו בה באהבה.

במהלך הטיפול חשתי עקצוצים וחום רב. מידיי המושטות נמשכה אנרגיה עזה וחמה לכיוון אותה מבקשת.

בסוף הטיפול סיפרה המטופלת שחשה אנרגיות חום ועקצוצים באזור הקיבה. היא חשה הקלה ורוגע. כאבי הבטן שאחזו בה חלפו לאחר סדרת טיפולים והיא הגיעה לאיזון ושלווה.

התקשר אליי אדם מארה"ב. בעזרת אבחון בתיקשור נמצא שהוא סובל מחסימה רגשית לאחר שגילה שאשתו מבקשת לסיים את מערכת הזוגיות שלהם . המטופל סיפר על כאבים וקושי בשינה מאז אותו יום שגילה את הבגידה. הוא לא התרכז בעבודתו וסבל ממחסור באנרגיית חיים.

התחברתי לאנרגיית דוד המלך ושלחתי אליו טיפול מרחוק.

לאחר הטיפול דיווח אותו מטופל על אנרגייה שזרמה אליו וסיבבה אותו. האנרגיה חדרה אליו והוא חש במילוי מצברים. הוא החל לבכות ושחרר את המועקה מעליו לאחר שלא הצליח לעשות זאת במשך זמן רב. הבכי שחרר אותו ומילא את גופו באנרגיית יצירה חדשה, החליף את אנרגיית ההישרדות באנרגיית חיים נפלאה והוא מצא אהבה חדשה.

הטיפול באמצעות תקשור אנרגיית דוד המלך מרחוק או בפגישה אישית משיגים את אותה מטרה- הבאת המטופל לאיזון וריפוי המקל על המכאובים. טיפול ברובדים שונים רובד פיזי, מנטאלי רגשי ונפשי. הטיפול מרגיע ומשרה שלווה.

מטופלים רבים מבקשים לחוות שוב ושוב את אנרגיית ריפוי דוד המלך וטיפול זה חווה הצלחה רבה. הכותבת – רונית דוד לוי. מתקשרת ,מיסטיקנית מטפלת בשחזור גלגולים, רייקי,הילינג, אנרגיות דוד המלך.

מתקשרת רונית דוד לוי חייגו עכשיו: 052-3879802

222 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page