top of page

תקשור עם מלאכים: התפתחות אישית, העצמה וצירופי מספרים

עודכן: 3 במאי 2022

הרגשתם פעם כי ניצלתם ממקרה באופן לא מוסבר? כי ישנה תחושה אשר מלווה אתכם ועוזרת לכם בנקודות מסוימות בחייכם? ובכן, זוהי לא תחושת בטן ולא עניין של מזל. כנראה שהמלאך שלכם מלווה אתכם, אך אתם לא יודעים כיצד לתקשר איתו ולהיעזר בו. תקשור עם מלאכים זהו תהליך עמוק, עוצמתי שילווה אתכם בנקודות החשובות בחייכם. המלאכים כאן רק בכדי לעזור לכם, ולהביא אתכם למקומות השלווים והטובים ביותר.


מי אלו המלאכים?

בכל הסיפורים ובמוסדות הלימוד, כאשר נלמד על מלאכים, יתארו לנו אתם כישויות טהורות ודמיוניות, בעלות כנפיים וכוח עליון שלא ניתן להתגלות אליו באופן אנושי רגיל. אומנם יש בכך אמת, אך המלאכים הם הרבה יותר מכך, זהו עולם שלם, ממד רוחני שלא נמצא במודע שלנו, אך אכן אנחנו יכולים להתגלות אליו בדרכים רוחניות שונות.


המלאכים הם שליחי הכוח העליון, שליחי הבורא, אשר מטרתם היא לתווך בין המציאות הרוחנית לפיזית ולעזור לבני האדם בכל תחומי החיים וליצור שינויים משמעותיים בחייו של אדם ובתודעה שלו. התיווך בין הממדים הוא עתיק מאוד ולמדנו על כך בשיעורי התנ"ך, עוד בבית הספר היסודי. ולא רק אנחנו, המלאכים מוזכרים בשלל תרבויות, דתות ומסורות שונות.


הם ישויות אור שנבראו כמתווכים בין הכוח העליון לצורות החיים הפיזיות. הם משמשים שומרי הקארמה ואחראים לגורל האדם. המלאכים נבראו בממד הרוחני ומעולם לא התגשמו בממד הפיזי. מלאכים מתגלים לפני האדם מצויים ברטט הנכון. כל מלאך ממונה על תחום ספציפי בחיי האנושות. לכל אחד יש מלאך שומר אשר אחראי להתפתחות הרגשית והרוחנית של האדם. עצם המודעות לקיום המלאכים, זה צעד ראשון ליצירת קשר עימם.

ואלו חלק מהמלאכים הסובבים אותנו

ישנה מועצה המורכבת מתשעה מלאכים, השליחים הראשיים אשר לכל אחד מהם תפקיד ייחודי, כך ניתן לשמור על איזון בין הממד הפיזי לרוחני, לכל אחד מאיתנו ישנו המלאך האישי שלו וגם את קבוצת המלאכים העליונה ששומרת עליו.


סנדלפון - המלאך שפותח את שערי השמים . לפי המסורת, זהו אליהו הנביא.


מיכאל - המלאך הראשי במועצה, המלאך הגואל, אשר תפקידו הוא לכוון ולהנהיג ולעורר התעוררות רוחנית.


אוריאל - המלאך אשר אחראי על הידע והאור הפנימי של כל אדם, עוזר לאדם ליצור חיבור למהות האישית שלו ולאור האלוהי. מעניק הזדמנות לאדם לניקוי אנרגטי והתחדשות.

גבריאל - המלאך השומר, הוא זה אשר מוציא לפועל את רצונות המלאכים, שליח האל. שומר על האדם בשנתו ומסייע בפתרון חלומות, ועוזר לאדם לעשות תיקון ושינוי בחייו.

רפאל - מלאך הבריאות והאהבה, כוח האור הפנימי שהוא מעניק עצום, והוא מביא לאיזון בין הטבע לריפוי.


רזיאל - המלאך אשר חושף בפנינו את רזי האל ומביא אותנו לדרך היושרה, מגלה לנו מהו ייעודנו הרוחני.

מטטרון - הוא החונך הגדול של בני האדם. מביא צמיחה רוחנית.


לכל אחד יש את היכולת לתקשר

חלקכם בוודאי קוראים את המאמר ולא מבינים כיצד ניתן לתקשר עם מלאך, אשר אינו נראה ואינו נמצא בממד הפיזי בו אתם נמצאים. בכן, יש לכך הסבר רוחני מוכח אשר הולך איתנו כבר אלפי שנים, ומקנה לכם את ההזדמנות להתחברות אל הכוח העליון. יש לך מלאך שומר, לכל אחד מאיתנו, הוא אחראי להתפתחות הרוחנית והרגשית שלך, שומר עליך מפני סכנות ומעניק לך הארה אנרגטית והכוונה לדרך הישר.


המלאכים נמצאים ברבדים מאוד גבוהים, ובידם כוח עליון עוצמתי המגיע מהבורא. מטרתם היא לשרת אותנו בני האדם, ובכדי שנוכל להיעזר בהם כראוי, אנחנו צריכים לדעת כיצד לתקשר איתם בדרך הנכונה. הבסיס המרכזי לכך, הוא האמונה, עליכם להאמין בכוחם של המלאכים גם אם אינם במימד המוכר לכם ולהגיע לרמה רוחנית מסוימת בה המחשבות והכוונת שלכם הן טהורות לחלוטין וטובות בלבד. כך מתחיל תקשור עם מלאך.


כדי לזמנם באופן מודע , יש להעלות את הרטט האישי שלנו לזה של המלאך. דרך מדיטציה למשל, ניתן לעלות את התדר לנו לתדר של מלאכים. מתקשרת עם מלאכים ומדריכים רוחניים היא בעלת יכולת התחברות לשדה אנרגיה של המלאכים. למתקשרת עם מלאכים יש היכולת לחוש ולקבל מסרים מהמלאכים. מתקשרת עם מלאכים יש לה את היכולת לראות מלאכים ומדריכים רוחניים.


תפילת המלאכים: ""בשם ה' אלוהי ישראל: מימיני מיכאל, משמאלי גבריאל, מלפני אוריאל, מאחורי רפאל ועל ראשי שכינת אל".

מדיטציה חיבור למלאכים

דמיינו עצמכם בשדה. פרחים צבעוניים, פרפרים מעופפים. השמיים נצבעים בצבע ורוד חם ואתם מריחים ניחוח של ורדים. מולכם תראו שביל . השביל עולה ומתפתל כלפי מעלה ואתם צועדים במעלה השביל. מולכם תראו נהר שופע שמימו זוהרים ונראים כאש כחולה. מהאופק עולה קבוצת מלאכים בצבע כחול שמיימי.


המלאכים מקיפים אתכם ונושאים אתכם כלפי מעלה. אתם עפים עם המלאכים. המלאכים מניחים אתכם ליד נהר שופע מימו זוהרים ונראים כאש כחולה. מולכם תראו טירה מוזהבת. זו טירת ההיכל המוזהב. בטירה זו נמצאים מלאכים. זהו מרחב של אהבה. אתם עומדים במרכז הטירה ואליכם מגיעים מלאכים. המלאכים שמחים למפגש זה. כל אחד יבקש בלבו מסר מהמלאכים

צירופי מספרים

מלאכים מתקשרים איתנו כל הזמן, המלאכים מתקשרים דרך צרופים שונים. אחד הצרופים הוא - מספרי מלאכים. מספרי מלאכים אלו צירופי מספרים כגון 444 222 וכדומה. פעמים רבות נתקלתם במספרים שחוזרים על עצמם, אם זה בשעון דיגיטלי, שעון נייד ועוד. כשאתם כותבים מכתב או מקבלים מייל או הודעה וכדומה, שימו לב לשעה שבה זה נשלח.


המלאכים מארגנים לכם צירופי מקרים בהם יופיעו מספרים כגון רכב עם לוחית מספר בו הספרות חוזרות על עצמן. שלטי חוצות, תמרורים, מספרים זהים בשעון או בשלט. זהו מסר רוחני עוצמתי עבורכם. אם צירופי מספרים אלו הופיעו בחייכם , המאמר הזה הוא עבורכם.


דורין וירטו, מתקשרת עם מלאכים, כתבה על משמעות צירופי המספרים עבור האדם:


משמעות המספר 11:11 - המלאכים מספרים לך על התפתחות רוחנית שלך. אלו מספרי מאסטר רוחני, אתם נמצאים בתהליך של התעוררות רוחנית. אתם נמצאים בתחילת דרך רוחנית, יש בידכם את הכוח והיכולת לצמוח.


משמעות המספר 22:22 - הרעיונות שלכם מקבלים כוח במציאות. מחשבותיכם מקבלים אנרגיה לצמיחה והתפתחות, בידיכם הכוח להגשים את שתבקשו.


משמעות המספר 33:33 - המאסטרים הנעלים והמלאכים נמצאים עמכם. הם מלווים אתכם בדרככם ויראו לכם סימנים לדרככם.


משמעות המספר 44:44 - המלאכים סביבכם, הם חלק מהדרכתכם הרוחנית. התעוררו כעת מאחר ודרככם בטוחה, אל תחששו לכוון את מטרתכם להצלחה במישורים רבים בחייכם.


משמעות המספר 555 - השינוי בחייכם קרב, יתכן שחלק מכם יחושו עצב או פחד מהשינוי. אין צורך לחשוש מאחר והשינוי צפוי לחזק אתכם, יתכן שהשינוי מעט לא מובן או יש בו מהפחד. לעיתים, פיטורין מהעבודה משריש פחד, אך משמעות פיטורין היא לצאת לדרך חדשה וטובה עבור האדם. המלאכים לידכם. אתם מוגנים ושמורים.


משמעות המספר 666 - אזנו את מחשבותיכם ורגשותיכם, המלאכים איתכם נוסקים אתכם גבוה, כל הנדרש בדרך זו יסופר לכם על ידי המדריכים הרוחניים והמלאכים.


משמעות המספר 777 - הנכם בדרככם הנכונה, אתם צפויים לקבל בשורות טובות לדרככם. הנכם בדרך בה נשמתכם בחרה, דרך זו טובה עבורכם והמלאכים מריעים לכם על דרך זו.


משמעות המספר 888 - סיום שלב. שינוי בקריירה, שינוי במערכות יחסים, הכול מוכן לשלב הבא. הגיע העת להתקדמות, דרככם היא בטוחה עבורכם. זה שלב בו האדם נכון לו לעשות מעשה לקראת השינוי ולקבלו.


משמעות המספר 999 - התחילו בעבודתכם הרוחנית, הכול פתוח עבורכם וההצלחה היא בידכם. אתם בהתמרה והצלחה, יש בכם ידע לתקשור עם מלאכים.


תפקיד המלאך - ליווי אישי

תפקיד המלאכים הוא ליצור השגחה עליונה על עולמנו, ברגע שאנו למדים את הדרך לתקשור רוחני נכון עם המלאכים, יהיה לנו פשוט יותר לבקש מהם בקשות, עזרה, מסרים, הכוונה ועוד וגם לראות כיצד אנו מקבלים מענה לכך. באמצעות תקשור עם מלאכים, תרגישו כי התחושות וההרגשות שלכם מתחדדים הרבה יותר. בעצם תזכו למדריך רוחני שהוא אינו נראה, אך מלווה אתכם בנפשכם לאורך החיים.


בכדי ליצור את החיבור הראשוני עם המלאכים, עליכם להיעזר תחילה במתקשר מקצועי, אשר חיבורו העמוק לממד הרוחני הוא עוצמתי. כבר מהפגישה הראשונה בה המתקשר יצור עבורכם את החיבור עם הכוח העליון, תוכלו לקבל מסרים מדויקים להכוונה ושיפור חייכם והנחיות לתהליך רוחני מעמיק אותו תעברו.


רונית דוד לוי היא מתקשרת מלאכים ומדריכים רוחניים. רונית המתקשרת מתחברת לשדה האנרגיה של האדם ואל שדה האנרגיה של המלאכים והמדריכים הרוחניים. בפגישת התקשור, רונית תעביר אליך מיידעים והדרכה רוחנית אשר תאיר ותיתן תשובות לכל השאלות שיש בלבך לדעת.


על ידי תהליך של תקשור עם מלאכים, תגיעו לנקודות עומק שלא הכרתם לעולם ולהבנה שונה בנוגע לבעיות שעלו בחייכם או אפילו לריפוי נפשי ואישי. תקשור עם מלאכים מביא איתו ערך וכוח רב להתפתחות אישית ולהכוונה מדויקת, בנוגע לדרך שלכם בעולם. לכל שאלה או יעוץ ראשוני, מוזמנים ליצור איתי קשר כבר היום.

13,349 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page