top of page

טיפול אנרגטי מרחוק

לא אחת אנחנו שומעים את צמד המילים טיפול אנרגטי אבל לא באמת מבינים מה המשמעות. היתרון הגדול והמשמעותי בקבלת טיפול אנרגטי מרחוק או פרונטלי הוא שאף אחד מאתנו לא באמת חייב, המטופלים, להיות רוחניים או מטפלים אנרגטים או להבין בתחום. אך כן יהיה תמיד טוב לדעת לקראת מה אנחנו הולכים.

יתרון נוסף שהטיפול מרחוק נעשה בנוחות שלך, במקום שנוח לך.

האנרגיה נמצאת עבורך בכל מקום בו תבחר להיות.


טיפולים אנרגטים באים לטפל במגוון בעיות וסיטואציות שאנחנו מרגישים 'תקועים' או במצוקה. בין אם אלו בעיות בריאותיות שאף אחד או אחת לא מצליח לפתור לנו אותם ברמה הרפואית, ובין אם בעיות מנטליות שאין מענה להן ברמה הפסיכיאטרית או הפסיכולוגית. היתרון המרכזי בטיפולים אלו שאפשר לקיים אותם גם מרחוק, ולא חובה להגיע פרונטלית לפגישה, ומיד תגלו גם כיצד.


מהו טיפול אנרגטי מרחוק והאם הוא אפקטיבי?


טיפול אנרגטי מזרים את אנרגיית החיים הקיימת ביקום למטופל או המטופלת ומאפשר להם לשחרר אנרגיות חסומות במרכזים האנרגטים בגוף. לכל אחד ואחת מאתנו יש שבעה מרכזים אנרגטים בגוף. אתם לבטח מכירים אותם כצ'אקרות. לכל צ'אקרה תפקיד מרכזי בחיינו, וכאשר צ'אקרה מסוימת חסומה דבר זה עלול להביא לבעיות מנטליות, רגשיות וגופניות בריאותיות.

טיפול אנרגטי מרחוק מסייע לשחרר אנרגיות חסומות, פציעות, הפרעות נפשיות, טראומות ולמעשה מביא לשגרת חיים איכותית, טובה ואיכותית ולחיי יומיום שלווים ורגועים.

הטיפול מרחוק אפקטיבי ממש כמו טיפול פרונטלי היות והוא עובד על תדרים אנרגטים ואנרגיות שיכולות להשפיע בין אם בפגישה פנים מול פנים ובין אם בפגישה טלפונית מרוחקת.



איך זה עובד?


חשבו על הגוף שלנו והנפש כעל בעלי מבנה של שדה. שדה זה נפרש מעבר לגוף כמו שדה מגנטי שאין לו גבולות של זמן, ומקום. טיפול מרחוק עובד נהדר בדיוק בשל העובדה שאין גבולות של זמן ומקום לשדה זה, והוא 'קולט' את האנרגיות החיוביות והנתונים הנשלחים מהמטפלים אל המטופלים.

האנרגיה היא הבסיס שלנו לכל מה שאנחנו עושים. זיכרונות, מחשבות, שפה, כוונות, חלומות וכל סיטואציה אפשרית ועל כן קליטת האנרגיה היא מתקיימת גם ללא היכרות עמוקה של התחום, או ללא אמונה בנושא.



תהליך הטיפול- איך נעשה טיפול אנרגטי מרחוק?


  1. בתחילה נעשה שיחה שבו נקבל מידע עבור מה מבקשים לטפל. אם יש קשיים וחסימות ותחושות נפשיות.

  2. הטיפול האנרגטי מרחוק נעשה בשיחת טלפון או בשיחת וידאו

  3. בתחילת השיחה נבדוק את מצב האנרגיה שלך ונאבחן את שאתה מבקש לחזק.

  4. לאחר מכן, התהליך נעשה כשאת/ה שוכבת המקום שנוח לך. רצוי במקום שקט.

  5. לאחר מכן נשלחת רונית מתחברת לאנרגיה שמראה לה את מצבך הרגשי, אנרגטי

  6. במהלך הטיפול תחוש/י תחושה שלווה שקט, תחושה של שכיבת על מצע רך ונעים.

  7. תחושה של חום ואנרגיה שזורמת בגוף.

  8. במהלך הטיפול, רונית מקבל מידע עליך ועל שנעשה עבורך בטיפול. אילו אנרגיות מתנקות.

  9. מסירים אנרגיות חוסמות שתוקעות.

  10. התהליך הוא בן שעה לשעתיים

  11. לאחר הטיפול, אעביר לך את שקיבלתי עבורך, איזה ניקוי נעשה ומה צפוי להיות בהמשך עבורך.

  12. האנרגיה איתך ועובדת לתקופה רבה.

  13. לאחר השיחה, תקבלו הנחייה מרונית לקבל איך לקבל את האנרגיה ומה עומד להיות. תשכבו במקום שנוח לכם בנוחות שלכם.

  14. רונית תתחבר לשדה האנרגיה שלכם ובעזרת מלאכים, אנרגיית אור , תתחיל פעולת האנרגיה.

  15. במהלך הטיפול רונית מקבלת חזיונות עבורכם.

  16. אם יש חסימה שנובעת מגלגול קודם, האנרגיה מטפלת באותם קשיים והחסימה מתפוגגת.


הטיפול האנרגטי מרחוק נעשה בין חצי שעה לשעתיים.

במהלך הטיפול רונית מקבלת מידע מהאנרגיה במה מטפלים. את המידע הזה תקבלו לאחר הטיפול.


מה חשים במהלך הטיפול?


יש החשים חום, זרמי אנרגיה בגוף. יש אשר מקבלים בעצמם מסרים וחזיונות

הטיפול האנרגטי מלווה ומטפל בך לאורך תקופה ארוכה.



מה טיפול אנרגטי יכול לפתור לנו?


טיפול אנרגטי שוטף ברמה רציפה יכול לסייע לחיים שגרתיים רגועים ושלווים. ועל כן חשוב לבצע טיפול אנרגטי מרחוק או גם לעצמנו וזאת על מנת שנוכל לאזן את המרכזים האנרגטים שלנו. לשחרר רעלים, חסמים ותקיעות במגוון של סיטואציות בחיים החל מהחיים האישיים, ועד לחיים המקצועיים.

מטופלים המתנסים בטיפולים רפואיים שלא מסייעים להם, או טיפולים פסיכולוגיים ופסיכיאטריים אך לא רואים תוצאות מגיעים בשלב מסוים למסקנה שאולי כדאי לשנות, לגוון, ולנסות סוג אחר של טיפולים, כמו טיפול אנרגטי מרחוק שיכול להביא לתוצאות איכותיות.


פעמים רבות הטיפול האנרגטי משולב גם בתקשור, בגלגולי עבר ובהקשרים משפחתיים וגנטיים המאפשרים פתרון הבעיה וההבנה מהיכן היא מגיעה. הטיפול מטפל בפציעות ברמה הגופנית, לחץ דם, סוכרת, סרטן, הקלה על כאבים כרוניים, בעיות אורתופדיות ואף בעיות נפשיות.


ברמת הבעיות הנפשיות ישנה הקלה על דיכאונות, חרדות, קשיים ביצירת קשרים חברתיים, זרימה טובה ברמה היצירתית ואף סיוע ברמת החיים העסקיים מבחינת הצלחה, מציאת מטרות ויעדים, מנהיגות אישית ועוד.



איך למצוא טיפול אנרגטי מרחוק?


אם יש לכם לא מעט על הלב, ואתם חוששים לפרנסה שלכם, לזוגיות, למשפחה ולכל דבר שקורה לכם בחיים זה בסדר לבקש הכוונה.


ההכוונה יכולה להגיע בכל נושא ותחום שאתם מתעניינים בו או מבקשים לקבל בו מידע החל מהתלבטויות כמו על מגורים, מכירת בית או החלפת בית. פתיחת עסק, החלפת מקומות עבודה, האם להסכים לקידום או לא, מציאת אהבה חדשה, יציאה ממערכת זוגית כלשהי או הישארות לטיפול והחלטות בריאותיות ורפואיות.


התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטים לקבלת תקשור או טיפול אנרגטי מרחוק באהבה, סבלנות, כבוד ואדיבות. יש לכם עם מי לדבר ועל מי לסמוך.


699 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page