top of page

3 סיבות עיקריות למה לפנות רק למתקשרת מומלצת

אם שמעתם לא פעם על תקשור ותהיתם במה בעצם מדובר, חשוב שתדעו כי תקשור הוא אמצעי להתמרה אישית מודעת ולהרחבת הכוח היצירתי שבכל אדם ולחיבור לכוחות ריפוי. המטרה של תקשור הוא להדריך את האדם, לכוון אותו ולסייע לו בהתפתחות הרוחנית שלו שתפתח אותו לצמיחה אישית, לאהבה, להעלאת הערך העצמי שלו ולשיפור כלל מערכות היחסים שבחייו.


יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שלא כל מתקשרת היא אכן מספיק מקצועית בתחום התקשור. לא מעט מתקשרות הן לא אמינות ועל כן, פעולת התקשור שהן יבצעו עבורכם לא באמת תועיל לכם.





לבדוק פרטים על המתקשרת לפני הפגישה

אם החלטתם לפנות למתקשרת, חשוב מאוד שלא תפנו לכל אישה המציעה את עצמה ככזאת. התקשור הוא תהליך שמאפשר חיבור לשמים, מעביר מסר של שינוי ומעניק לכל אדם את היכולת לקבל מסרים חשובים שרלוונטיים לחייו. טרם בוחרים במתקשרת, חשוב מאוד לברר מיהי המתקשרת, האם היא ידועה כמתקשרת מוכרת שעזרה לרבים באמצעות פעולת התקשור שהיא מבצעת, האם ניתן לסמוך עליה ולהאמין בה ועוד.


חשוב מאוד לזכור כי תפקידו של מתקשר טוב הוא לעזור לנו להתמודד בצורה טובה יותר בחיים שלנו. התקשור הוא כלי הדרכה רוחני שמעניק לכל אדם ליווי בדרך שלו וכלים להתמודדות. התקשור נוגע באספקטים פסיכולוגיים חשובים מאוד ויוצר קשר עם האני העליון של האדם. התקשור במהותו רלוונטי לצורך העברת מידע שהאדם יכול לעבור באמצעותו תהליכים. הוא אמור לעודד את האדם, להראות לו את חצי הכוס המלאה בחייו ואת הטוב.


לכן, יש לברר מראש שהמתקשרת שאתם בוחרים היא לא אחת כזאת שחוזה תחזיות לעתיד, אלא אחת כזאת שיש לה את היכולת לסייע לכם להתחבר לעצמכם ומתוך כך, לקבל מסרים שמתאימים להתקדמות האישית שלכם.


הסיבה שיש לפנות רק למתקשרת שיש עליה המלצות

חשוב מאוד לפנות רק למתקשרת שיש עליה המלצות וזאת בשל כמה סיבות:

ראשית כל, מתקשרת ללא המלצות, עלולה להסב יותר נזק מתועלת. יתכן כי מדובר על אישה שלא באמת מבינה בתחום התקשור ותטעה את האדם בתחזיות לא טובות על עתידו שעלולות לגרום לו לפחד וייאוש.

שנית, מתקשרת מומלצת תסייע לאדם להבין כי מה שחשוב בתקשור הוא מסר עצמו ולא המקור או הישות שמהם הוא מגיע. מתקשר לא מומלץ יכול להיות שרלטן שינסה לקבוע לאדם כיצד לפעול ומה לעשות בהתאם למידע שהוא לכאורה מקבל מישויות שונות. אדם שמגיע למתקשרת שכזאת יכול לחוות חוויה לא נעימה בלשון המעטה.


מתקשרת מומלצת היא מתקשרת שניתן לסמוך עליה ועל מה שהיא אומרת שכן, ידוע כי יש לה לא מעט לקוחות מרוצים שמעידים שהתקשור שלה אותנטי, ייחודי ומדויק.


מה לא כדאי לעשות כאשר מגיעים למתקשרת?

אם אתם מגיעים למתקשרת מומלצת, הנה כמה דברים שרצוי להימנע מהם:

  • חשוב מאוד לא לשאול שאלות לגבי דבר שכבר החלטתם לגביו החלטה כלשהי ואף התחלתם לממש אותה שכן, הדבר יכול לבלבל אתכם.

  • לא כדאי לשאול את המתקשרת על אחרים אלא רק על עצמכם. חשוב לכבד גם אנשים קרובים ויקרים לכם ולא להיכנס לפרטיות שלכם. כשם שלא הייתם רוצים שאדם אחר יקבל אינפורמציה אודותיכם, כך אל תשאלו על אחרים.

  • לא כדאי לשאול שאלות על העתיד, המטרה של תקשור היא לא לקבל אינפורמציה על העתיד שלכם אלא לקבל ייעוץ והכוונה לגבי הדרך שלכם בחיים.

  • חשוב מאוד שלא להרגיש חסומים מול המתקשרת. רצוי להיפתח עד כמה שניתן על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהתקשור.


אין ספק כי תקשור יכול להיות עבור כל אדם דבר יעיל וחיוני להתפתחות ולצמיחה האישית שלו, אך חשוב כמובן לבחור במתקשרת אמינה, טובה ומומלצת וכן, חשוב מאוד להתנהל בצורה נכונה במהלך התקשור.

350 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page