top of page

טיפול אנרגטי עם מלאכים: מתנת יום הולדת

עודכן: 26 במאי 2019


יום הולדת של האדם, יש בו אנרגיה מדהימה.

תאריך הלידה יש בו צרוף ותדר מספרים חזק אשר זה זמן שהאדם מלווה מלאכים והאנרגיה החזקה מאפשרת לאדם לבקש ולקבל שינויים רבים.

טיפול אנרגטי הוא בחירה נפלאה להעניק לאדם במיוחד ביום ההולדת.

בזמן הטיפול האנרגטי, אני מעבירה אל האדם מסרים נפלאים שיש בהם לצמיחה ואושר.

בחירה נפלאה להעניק לאדם אהוב מתנת יום הולדת טיפול אנרגטי עם מלאכים

ביום ההולדת, יש צינור אנרגטי היורד ועוטף את האדם.

צינור זה ניתן לראותו ולחוש אותו. התחושה היא שעוטפים אותך באהבה וברכות.

כך מספרים מטופלים שחוו טיפול אנרגטי בקליניקה.

"רונית, לאחר טיפול האנרגטי שלי ביום ההולדת זכיתי לראות ולקבל מסרים. לא האמנתי שכך ניתן לחוות. זו מתנה מדהימה"

"רונית, לאחר הטיפול האנרגטי אצלך, נעלמה לי חרדת נהיגה שליוותה אותי במשך שנים. לא האמנתי שחרדה זו נעלמה לאחר טיפול אחד אצלך בקליניקה. תודה רבה. יש לי איכות חיים נפלאה בזכות הטיפול".

"רונית יקרה, זכיתי לחוות איתך טיפול אנרגטי מרחוק.

אספר לך דבר מדהים! יום לאחר הטיפול שלך, תחושת אנרגיה מדהימה התחזקה בי.

לפני הטיפול האנרגטי מרחוק איתך, הייתי שרויה במשך ימים בעצב רב. לא הצלחתי למגנט לחיי אהבה או ברכה בעבודתי.

לאחר הטיפול האנרגטי איתך, התחלתי לחוש אנרגטית, שמחה ומאושרת.

חודש לאחר הטיפול האנרגטי איתך, הכרתי את בן זוגי ובעוד חצי שנה תערך החתונה שלנו.

אני מאושרת ומודה לך על השינוי המבורך שזכיתי לו בזכות הטיפול האנרגטי איתך".


טיפול אנרגטי עם מלאכים- רונית דוד לוי

מהו תהליך טיפול אנרגטי

טיפול אנרגטי משלב רייקי, הילינג קבלי, ביו אנרגיה ואנרגיות דוד.

הילינג- טפול אנרגטי עם יישויות אור ומלאכים- טיפול מדהים ועוצמתי.

הטיפול הוא באנרגיות מרחוק או בטיפול בקליניקה בטיפולים משולבים קריסטלים שעובדים על מערך הנפש והגוף. במהלך הטיפול ישולבו תדרים הבאים לנתק חסימות רגשיות בחיים, אנרגיות שליליות .כעסים, תחושה של חוסר בטחון ופחד. המטופל שוכב על מיטת טיפולים מוקף באנרגיית מלאכים. מהלך הטיפול הוא כשעה בה תחושו אנרגיות היורדות עליכם ועוטפות אתכם. חשים שלווה , אושר.

במהלך הטיפול תקבלו מסרים מהמלאכים.

שילוב בין ראיית הנסתר, שמיעת הנסתר.

לאחר הטיפול חשים אנרגיות חדשות, מטופלים מספרים על זוגיות חדשה שנכנסת לחיים, מציאת עבודה, אנרגיות חדשות ועוד. לאחר הטיפול תחושו טהורים, אנרגטיים,שמחים, מאושרים. טיפול אנרגטי עם מלאכים מוביל לפתיחת שפע, פרנסה, מציאת עבודה, מציאת זוגיות, שיפור ועלייה באנרגיית החיים של המטופל.

האב שביקש סליחה ~~~~~~~~~~~~~ כבר כמה ימים שמעתי לחש האומר את המילה "סליחה".. הכנתי את הקליניקה לבואו של אדם יקר. שאול נכנס אל החדר. גבר בגיל ה 40. עייף.. כאבי ראש בלתי מוסברים תקפו אותו מזה כשנה.. הוא חש כאבים בארובות העיניים. התחלתי בטיפול האנרגטי

וכך היה - האווירה בקליניקה הייתה של התקדשות.. תחושה שמשהו עומד להיות... בעודי מניחה ידיים מעל ההילה שלו , ראיתי אור זהוב . צינור אור שהתהווה לידי. מהאור נשמע קול חרישי : "סליחה... אמרי לו שאני מבקש סליחה". התבונני בפני האיש השוכב, דמעות זלגו מעיניו.. "אני יצחק, אבא של שאול"... " אמרי לשאול בני שאני מבקש סליחה". ואז הראו לי- יצחק, סבל שנים מהתמכרות לשתיה החריפה.. בכל פעם שהיה בבית, הילדים התכווצו בפחד.. הם היו מתחבאים בחדר מפחד להכעיס את האב. יצחק שלט בבית ביד קשה. ראיתי את שאול, ילד בן חמש, מחבק את אחיו הקטן ומספר לו סיפור בשקט.. כדי להעסיק את אחיו שאבא לא יכעס על הרעש ... הילדים בכו בדמעות בלי קול.. ביום בהיר, נטש האב את אשתו והילדים.. הלך ולא שב עוד. האם וילדיה גדלו בחוסר,, מהפה ליד .. שאול הקדיש חייו להצלחת אחיו. עבד מגיל צעיר בשיפוצים כדי שאחיו יוכל ללמוד. אחיו היום מרצה מצליח באוניברסיטה שאול נותר עם כאבי לב.. עם כאבי ראש.. הגב כפוף...כל חייו עבד למען אמו ואחיו. ויתר על הקמת משפחה כדי שאחיו יצליח בחייו.

והדמעות זלגו מעיניו של שאול בלי קול.. בשקט בשקט.. לחשתי לשאול בטיפול : "אביך מבקש סליחה. הוא כאן. לא ידע לתת את שהגיע לכם.. הוא נפטר ביסורים ולכן הוא כאן לבקש סליחתך". לבי בכה עם הדמעות של שאול.. " אבא, סלחתי לך מזמן" כך אמר.

באותו רגע שהבן סלח, החדר התמלא באורות זהב.. התחושה שהאב זכה לסליחת הבן מלווה אותי עד היום. תודה למדריכים. תודה לכם שהקשבתם.

229 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page