top of page

מהי קינסיולוגיה

עודכן: 26 במאי 2019

קינסיולוגיה היא שיטת אבחון וריפוי המתבססת על שימוש במבחן שרירים לגילוי וסילוק מחסומי גוף ונפש הגורמים לחוסר איזון בגוף. בטיפול ממזגים בין גוף, רוח ונפש. מקור השם קינסיולוגיה במילה היוונית Kinessis, שפירושה תנועה.

במדעי הרפואה השונים הקינסיולוגיה היא חקר השרירים והתנועה של הגוף. במקצועות הבריאות, החינוך והלמידה המשלימים, הקינסיולוגיה היא גישה כוללת לאיזון מערכת התנועה ויחסי הגומלין בין מערכות האנרגיה השונות של האדם.


קינסיולוגיה- רונית דוד לוי מתקשרת מיסטיקנית

קינסיולוגיה מוגדרת כחקר הגוף בתנועה. קינסיולוגיה עוסקת בטכניקות פשוטות אך מעמיקות לשליטה בקשר מוח אוגוף לשם תפקוד משופר. הטיפול כולל בתוכו עקרונות וטכניקות מקינסיולוגיה יישומית, אקופונקטורה,תיאוריית האנרגיה, חקר המוח, ניהול, ניתוב לשוני פיזיולוגי , עבודת גוף.

בטיפול מזהים חסימות אנרגטיות, רגשיות ופיזיות המונעות מהאדם את יכולת הלמידה. כפי שחושפים מחקרים שונים, כולנו נושאים אתנו מעמסה שמעולם לא היינו מודעים לה באופן הכרתי- אולי לידה טראומטית, פחד משינויים. מילים ודעות מן העבר אשר חיים בתוכנו אי שם בתת המודע שלנו, הם אלה שמתחברים למערכת האמונות שלנו ויש להם כוח למנוע מאיתנו ולעצור אותנו מלהשיג את מה שאנו רוצים ע"י הכחשה מתמדת.

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page