top of page

מה היא מתקשרת בתהילים

עודכן: 26 במאי 2019


מתקשרת בתהילים הינה למעשה מיסטיקנית,-מתקשרת, הנותנת לאנשים את התשובות להם הם זקוקים על סמך פתיחה וקריאה בספר התהילים.

ספר התהלים

ספר התהילים הינו ספר חזק ועצמתי, המקושר לדת היהודית. מדובר בספר מספרי המקרא, הכלול בתנ"ך היהודי בחלק הכתובים. הספר מתייחס בעיקר לדוד המלך ולאישים רבים נוספים. שם הספר – תהילים – משמעותו "דברי שבח", כלומר, דברי תהילים. הספר הינו קובץ של מזמורים שונים, אשר כל אחד מהם עומד בפני עצמו כיצירה.


במהדורת התנ"ך הסטנדרטית, מכיל ספר התהילים מאה וחמישים פרקים, כאשר בכל פרק ישנו מזמור העומד בזכות עצמו, ובכוחו ללמד אותנו דברים ולחזק אותנו. המזמורים הקיימים בספר הינם מזמורים המתאימים כמעט לכל מצב בו אנו עלולים להימצא, לכן, נהוג מאוד לקרוא תהילים במקרה של סכנה, במקרה בו נרצה להודות לאלוקים, במקרה של שעת רצון, בשעה שאנו סועדים אדם חולה ועוד.


תקשור בתהילים -רונית דוד לוי מתקשרת

קריאה בתהילים

לעיתים קרובות, אנשים רבים מוצאים עצמם במצב בו הם נדרשים לקבל תשובות כלשהן או החלטות, שישפיעו על מהלך חייהם מכאן ולהבא. אנשים רבים מתקשים לקבל החלטות כה גורליות, ולכן, מעדיפים להיוועץ במיסטיקנית -מתקשרת מומלצת או באדם שביכולתו לפתוח בספרי תהילים, ולספק להם תשובות חד משמעיות בנוגע לדרך בה עליהם לפעול.


פתיחה בתהילים פועלת כך שהאדם שואל את הפותחת בתהילים שאלה כלשהי, וזו פותחת בתהילים ומצליחה למצוא עבורו את התשובה, עניין המסייע לאדם בקבלת ההחלטה הנבונה והנכונה ביותר עבורו, על סמך התהילים והדת היהודית.

כיצד נמצא פותחת בתהילים טובה?

על פותחת בתהילים להיות אישה יהודית, לה ניסיון עתיר שנים בתחום זה, וזאת על מנת שתוכל למנוע אי הבנות או קבלת החלטות של המתייעץ עמה, על סמך מידע מוטעה. חשוב ללכת לאישה מנוסה, ולהיעזר בהמלצות של מכרים או קרובי משפחה.

1,338 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page