top of page

טיפול אנרגטי בתקשור


טיפול מהחזקים שחוויתי!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~ הגיע אלי אדם לטיפול יום הולדת אנרגטי. זהו טיפול שקיבל במתנה מאשתו האוהבת לכבוד יום הולדתו. מהרגע שנשכב על מיטת הטיפולים, האור בחדר ירד.. בתחילת הטיפול מכשיר הדיסקים עימו אני אוהבת להנעים את האווירה בקליניקה, סרב לפעול. בזמן הטיפול חשתי את ההילה שלו כגבוהה וחזקה. כאשר ידי מרחפות מעל הילתו ורוקמות בצבעי זהב עטרת נפלאה.


טיפול אנרגטי |רונית דוד לוי |מתקשרת |מיסטיקנית

כשהגעתי בטיפול לעין השלישית, החלו ידיי לרעוד באופן בלתי רצוני.. לפתע ראיתי אור זהב שבא ונעמד לידי. מול עיניי ראיתי את יצחק דודי ז"ל נעמד לידי . התרגשתי לראותו. התגעגעתי אליו . הוא נהרג בתאונת דרכים בדיוק ביום נישאיו ה18 והותיר אחריו אלמנה ו 5 יתומים. בכל זמן הטיפול דמותו של דודי יצחק, ריחפה לידי כאשר אני מקבלת דרכו מסרים . ואז נמסר לי- "הנך מטפלת באנרגית האבות- אברהם, יצחק, יעקב." בכל זמן הטיפול שכב המטופל נינוח רגוע ושלו. מדי פעם עלה חיוך על פניו הטובות. בסיום הטיפול הנעים, הודתי לאיש ולרעיתו על זכות לטיפול.

לאחר הטיפול התיישבתי ליד המחשב כאשר אני מקבלת מסרים ורושמת אותם במהירות. המסר שהגיע שהתקבלה דרגת טיפול מאנרגיית בריאה . שם הטיפול הוא אנרגיית האבות. אנרגיית האבות – אברהם יצחק יעקב באה כדי להתמיד ולחזק את שורש הנשמה גוף האדם מחולק לצד ימין, לצד שמאל ולאמצע. כשכל חלק פועל כראוי הכל מאוזן ובריא. ישראל ביחס לעמים היא אמצע, כך יעקב ביחס לאבות אברהם ויצחק, כך הכהן ביחס ללוי וישראל. אם כל אדם ישתמש באנרגייה שלו בצורה נכונה וישראל ביחס לעמים תבטא הרמוניה ואיזון כשהיא חיה בשלווה ובאהבה והחיבור בינהם ואז בדקתי- שמי רונית דוד לוי דוד=ישראל לוי= לוי

אמרתי לעצמי- מעניין מה שם משפחתו של האדם שבא לטיפול??? ומה נמצא- ששם משפחתו הוא – כהן!!!! בדיוק מה שנאמר בכתוב כהן לוי ישראל.

והמדהים מכל- הסתבר שדודי ז"ל היה חברו הטוב של אותו מטופל!!!!!!! הוא בא כדי להיות עם חברו בזמן הטיפול! מבורכים הנכם. אוהבת, רונית- מדיום, מתקשרת, הילרית 052-3879802

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page