top of page

טיפול בשחזור גלגולים

עודכן: 26 במאי 2019


טיפול בשחזור גלגולים היא שיטת טיפול אפקטיבית ומורכבת ביותר אשר ביכולתה לשפר באופן ניכר את איכות חייהם של אנשים רבים ואף לפתור בעיות וקשיים רבים אשר באים לידי ביטוי ברבדים טיפול בשחזור גלגולים זו שיטת טיפול אפקטיבית שביכולתה לשפר את איכות חייהם של אנשים .

טיפול בשחזור גלגולים מבוססת על הגישה לפיה כאשר אנו נזכרים בגלגולים קודמים, אנו יכולים לזהות ולהבין את המקור לבעיות וקשיים בחיים הנוכחיים. המטופל יכול לראות גלגולים קודמים בעזרת דמיון מודרך (לא היפנוזה). בדרך כלל המטופל רואה גלגול שיש לו משמעות מבחינת חייו הנוכחיים, וחווה את הדבר כאילו קרה כאן ועכשיו.


שחזור גלגולים | רונית דוד לוי | מתקשרת | מיסטיקנית

כיצד נעשה הטיפול ?

המטופל שוכב על מיטה ודרך דמיון מודרך, ניתן להגיע למקומות בהם יש לאדם קשיים רגשיים .הבנת המקור של הבעיה והידיעה מאין היא נובעת, מאפשרות לשחרר את הבעיה באופן חווייתי, ואז מתחיל תהליך של ריפוי נפשי., בעיות איתן מתמודד הוא בחיים אלה.

מקרה לדוגמה

הגיעה אלי מטופלת כבת 30 עם חרדת נהיגה. בגיל 25 החלה לחוות פחדים בלתי מוסברים בכל פעם שניסתה לנהוג ברכבה מעבר לעיר בה התגוררה. תחושת הפחד לוותה עם סחרחורות. בבדיקה רפואית לא נמצא גורם רפואי וכך הגיעה המטופלת לטיפול בשחזור גלגולים. בעזרת שחזור גלגולים שנעשה עם רונית, הגיעו לגלגול בו מצאה עצמה עדה למחזה של התנגשות רכבות. המחזה גרם למטופלת לשיתוק חלקי בגופה באותו גלגול. דרך הטיפול בשחזור גלגולים, הגיעה המטופלת לריפוי תחושות הפחד באותו גלגול .

לאחר כמה טיפולים בשחזור גלגולים יכלה אותה אישה לנהוג ללא פחד ותחושת חופש. זוהי שיטת טיפול בעלת עוצמה אדירה ברמה הגופנית והרגשית, ומאפשרת למטופל להתגבר על בעיות שהטרידו אותו כל חייו ולעתים אף לאורך כמה גלגולים.

טיפול בקליניקה

שנים שמהדהד לי בראש-שיחזור גילגולים. הסקרנות שלי הייתה גדולה,אך כמוה גם הפחד.זה..ובינתיים-לאט לאט,תוך כדי טיפולים גופ-נפש כאלה ואחרים,שניסיתי מהרבה תחומים,עם כמה מטפלים,הדלתות,ומצאתי את עצמי מחכה ליישורת האחרונה. לניקוז העמוק של כל הפחדים שלא הצלחתי להשתחרר לדחיפה קטנה החוצה..ומשהו בה,משהו בי-מעין הדרכה פנימית ששלחה אותי אליה. אז בוקר יום ג,פעמיים הגעתי,שוחחנו מאוד בנועם,קיבלתי חיוך מלטף-והופ,למיטת הטיפול..והנה-מתחילה ההדרכה,והנה אני תוך מתמסרת ורואה את המסדרון הארוך,עטוף האור. והנה אני מרגישה עצמי רוקדת כל הדרך-אפילו שאמרו ליעל ראש צוק. ראיתי אותי,כלוחם ויקינגי. אמצע תקיפה של כפר. הכל הסתחרר מול עיניי. עצב עמוק וכאב בקולה המלטף,עזרה לי להטמיע טוב במקום הרע,לשנות ולשחרר. כי זו המטרה..ואז נרגעתי. וחייכתי. וראיתי צלליות של עכברושים. שומעת כרסומים. מתייפחת לתוך ידיי. רוצה את הוריי..מה אגלה. איך אחיה בידיעה מטלטלת שבגלגול אחר ייתכן ועשיתי דברים איומים…

ולא הבנתי את קיומם…אלה שכבר הרגשתי על הקצה-שמציפים,ושוטפים,ומרוקנים. כמו שאני מודטת,כמו הרגע לפני השינה-כשאתה פה וגם לא-כשהגוף חסר תחושה. וכאב מפלח תקף אותי. הבכי זרם מעיניי..רק מילמלתי-אני לא רוצה את זה. זה לא אני. זה אכזרי..והיא מיד הדריכה תוך מדיטציות,יוגה ושינוי החיים-הגיעה גם המוכנות והנה-שבועיים שזה זועק מבפנים-נפתחו כלהליכה או ריחוף-אני חשה רוקדת. הגעתי לדלת עליה כתוב "זכרונות מחיים קודמים" פתחתי אותה וראיתי כי טוב-אני בטיפול שיחזור גילגולים.

הבוקר הפציע עם הבטחה,ואני בדרכי ,מתרגשת כמו ילדה קטנה..להמשיך. ובפעם שאחריה,ראיתי ילדה קטנה. בית יתומים. חושך נורא. אוירת מלחמה. ואני קטנה,במיטה,רואה

בנינו תיקון ומיד נזרקתי למקום הבא-אני בת 18.תחילת המאה הקודמת. נשמה חופשית ופרועה. רוקדת מאושרת חצי עירומה בשדות.כל כך רוצה לחבור אל העליון.הראש שם והגוף תקוע בתקופה חשוכה.אולצתי להנשא בשידוך לגבר מבוגר מאוד ואפלולי..כשהסתכלתי הצידה ראיתי כלוב של זהב… נהיה ברור לי עד כמה האירועים, היו קשורים עד היום לתחושות ומצבים בחיי. ואז-לקראת סיום,הייתי אור-רק אנרגיה חסרת משקל או צורה .ומאותו קו אופק,מאותה נקודת חיבור הגעתי-כי שלחו אותי. לא מתוך רצון. חשתי את הכאב פה והסבל,את כל הנמוך-ולא רציתי לחזור לפה..והתחושה שלי היתה כבדה. אבל אז-בדיוק ברגע ששאלתי למה?למה שוב נשלחתי-הוכנסתי לחדר עצום. כולו אור בהיר חזק. כשהתרגלו מעט עיניי-ראיתי אותו. את אבי שבשמיים. האור הגדול. האהבה הגדולה. הרגשתי את אהבתו שוטפת אותי. הרגשתי את חיבוקו וטובו ואהבתו ממיסים את כל הווייתי…ומשם אחרי שהובהרה לי תכלית מסעי-חזרתי אט אט לחדר..לגוף..לרגע..עם צחוק בלב וחיוך עצום על הפנים.. תודה לך רונית דויד לוי, על החוויה המדהימה…תודה על הזכות לחוויות שכאלה-שמאירות לי את הדרך וממוססות כל צל של ספק על קיומן….תודה על שניתנה לי האפשרות לשתף. תודה שאתם קוראים וחשים אותי. תבורכו אהוביי אסתי פ.

95 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page