top of page

פירוש ופענוח

חלומות

אנו נולדים כשאנו מלווים עם מדריכים רוחניים
מדריכים אלו באים כדי לכוון את דרכנו בגלגול הזה.

המדריכים יתקשרו איתנו דרך מסרים בשירים, בעלי חיים, מוזיקה , מסרים מאנשים
ומסרים ממדריכים רוחניים הנמצאים סביבנו.

רונית היא מתקשרת רוחנית אשר מתחברת אל ההילה שלכם ואל ההדרכה הרוחנית שלכם
רונית מעבירה מידע לכל שהתקשור הרוחני מכוון אתכם.

בזכות תקשור רוחני עם רונית, תזכו לקפיצת דרך אנרגטית ופתיחה לעולמות רוחניים שיתגלו אליהם.

מחירים

תקשור טלפוני רבע שעה   - 150 ש"ח

תקשור טלפוני חצי שעה   - 250 ש"ח

שיחה / פגישה שעה          - 450 ש"ח

סקרנים לקבל פרשנות לחלום שלכם? חייגו עכשיו ונתחיל:

מעדיפים להגיע לקליניקה? השאירו פרטים

" בחלומי אני רצה לאורך  שדה ומגיעה  לבנין  גבוה.
אני עולה בבנין במהירות. אני שמה לב שאני לובשת שמלה לבנה ארוכה והתחושה שלי כאילו ואני מרחפת. הגעתי לחדר בו היה מסך ענק. החדר היה מואר בואר לבן. על המסך ראיתי סרט בו הראו לי את בני משפחתי מחיים אלה . לידי ראיתי את סבתי שנפטרה כשאני מקבלת דרכה מסרים לגבי בריאות אבי "

פענוח חלומות באמצעות תקשור טלפוני

רבים מאתנו חולמים חלומות בעלי מסרים טלפתיים, נבואיים.
כולנו חולמים אך לא תמיד זוכרים את החלומות.

בחלומות מתקבלים מסרים מהתת מודע. יש החולמים על נפטרים המביאים מסרים
יש חלומות עם מסרים נבואיים.


חלום נבואי הוא כלי לקבלת מסר קוסמי. רבים מצאו את יעודם לאחר שקיבלו רמז ותובנה שהופיעו בחלום .

רונית דוד לוי מתמחה בפירוש ופענוח חלומות בדרך קבלת מסרים קוסמיים ותקשור על-חושי.
רונית בעלת יכולת פתיחות וקליטה על חושית .
לאורך השנים, פונים לקוחות לרונית לקבל הארות והסברים לחלומותיהם.

Third Eye

למה אנחנו חולמים?

כבר עוד מימי העת העתיקה, חלומות מלווים כמעט כל אדם במהלך חייו, אם אנו זוכרים אותם או לא. אף ביהדות בספר בראשית, מתוארים חלומות שונים אשר בני ישראל התעקשו לפרש ולפתור. מאז ומעולם, מהרגע בו אנו נולדים, החלומות עוטפים אותנו במהלך השינה ובתיאוריה הפסיכולוגית יש הטעונים כי חלום הוא תוצר של תהליך נפשי, המייצג את אישיותו או את נפשו של האדם.

 

החלומות שאנו חולמים הם הדרך של המוח והנפש שלנו, לבטא בדרכים שונות נושאים אשר מעסיקים אותנו במהלך היום, או כאלו אשר נחשפנו אליהם גם אם לכמה שניות. בזמן השינה שלנו כאשר אנו במצב "כבוי" לכאורה, זו ההזדמנות של המוח שלנו לעסוק בדברים אשר חווינו, ראינו, שמענו במהלך היום ובעברנו הרחוק.

 

אותם חלומות יכולים להיות תוצר של רגשות פחד, טראומה, כעס, עצב, געגוע, שמחה ועוד. בימים אלו, ממשיכים לבצע מחקרים רבים ולהיכנס לעומק של נושא החלומות, זאת בגלל טענות שונות ותיאוריות שמתחדשות כל הזמן. גם כאשר אתם לא זוכרים כלל שחלמתם בלילה, יש חוקרים הטוענים כי האדם חולם מדי לילה אך פשוט בחלק מהמקרים לא יזכור את אשר חלם. 

pexels-pavel-danilyuk-6443381.jpg

עולם נפרד בתת מודע

על פי מודל הנפש אשר העלה פרויד על מנת להסביר את פעילות נפש האדם, התודעה שלנו מחולקת לשלושה חלקים, כאשר העמוק והרחב ביותר הוא החלק הלא מודע שלנו. זהו החלק של התת מודע, אליו אנו לא נחשפים באופן טבעי והוא לא נכנס בשגרת חיינו בדרך כלל. התת מודע שלנו מאוד משפיע עלינו, עם זאת אנו עדיין לא נבחין בכך. 

 

התת מודע שלנו כולל בתוכו רגשות, תשוקות, טראומות, חרדות, זיכרונות ועוד. אלו נקודות שלא יעלו לתודעה שלנו באופן מפורש ושגרתי, אך אכן יכולות לעלות כאשר אנו חולמים חלומות. אירועים, מקרים או זיכרונות אשר יוצרים אצלנו חרדה, פחד, טראומה, יהיו עמוק בתוך התת מודע שלנו, זאת מכיוון שהנפש באופן טבעי מדחיקה את כל אותם דברים, בשביל ליצור עבורנו מנגנון הגנה.

 

ישנה תיאוריה המציגה את החלומות שאנו חולמים בשנתנו, כפתח אל התת מודע. זאת מכיוון שבמקרים רבים, אדם אשר לדוגמא עבר טראומה במהלך חייו, בשגרה זה נדחק ממנו, אך בעת השינה הזיכרונות הכואבים חוזרים אליו והוא חווה התעוררות של הטראומה דווקא בחלום. בעצם, בזמן השינה מנגנוני ההגנה שלנו יורדים, ומאפשרים פתיחה של שערי התת מודע. 

 

החלומות שלנו לא יציגו לנו במפורש את חלקי התת מודע, אך הם יציגו לנו אותם בדרכים עקיפות. פרויד טען כי הנפש שלנו, משתמשת במנגנוני הגנה גם במסגרת חלומות וכי רק זיהוי נכון והבנה עמוקה של אותן הסוואות הגנה, יעזרו לנו לפרש את החלום. הוא האמין כי חלומות מהווים את "דרך המלך אל הלא מודע", זאת על ידי פירוש חלומות מדויק וזהיר, אשר יאפשר לכל אחד גישה אל חומרים מודחקים, הקיימים בתת המודע.

כיצד לפענח חלומות?

אנשים רבים מתעניינים מאוד בפירושי חלומות, זאת מכיוון שהמודעות לאפשרות שלנו לחקור את התת מודע ולהיחשף אליו, גברה משמעותית בשנים האחרונות. אנו יכולים להימצא בצומת דרכים בחיינו, בתקופה קשה, לקראת אירוע משמח או בהתלבטות מסוימת ובמהלך השינה החלום שלנו יציג לנו מקרה אשר יכול אולי לעזור לנו במציאת תשובה או הכוונה לגבי העתיד שלנו. 

 

אין זה מחייב שמשמעות החלום שלנו תנתב אותנו להמשך הדרך, אך על ידי פענוח נכון ומקצועי, נוכל להיכנס לעומקי התת מודע שלנו, ולהבין מהחלום מספר דברים שלא היינו חושבים עליהם לבד. ישנם חלומות שאפשר לחקור באופן עצמאי, אם הפרטים בהם די ברורים ומובנים לנו, ואולי להסיק מהם מסקנות חשובות לגבי חיינו. 

 

ברוב המקרים, כאשר אתם חולמים חלום עוצמתי או כזה שחוזר על עצמו מספר פעמים, הדרך הטובה ביותר לפענח אותו בצורה מעמיקה ומדויקת, היא בעזרת מתקשרת אשר מתמחה בפירושי חלומות. תוכלו לקבל כך פרספקטיבה רחבה וברורה יותר בנוגע לחלום ואף לקבל פירוש אשר ישפיע על נקודה מסוימת בחייכם וינווט אתכם בהמשך הדרך, זאת על ידי הבנה טובה יותר של התת מודע. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pexels-shvets-production-7176026.jpg

פירוש חלומות - הבנת המסר שהתקבל

לכל אחד מאיתנו קרה לפחות פעם אחת, שהתעוררנו משינה מפוחדים, מבולבלים או דואגים בעקבות חלום שחלמנו והשאלה הראשונה שתמיד עלתה היא "מה זה אומר?". חלומות יכולים להיות לפעמים מאוד קיצוניים ומטלטלים, לטעמנו בחלק מהמקרים, לא יהיה אף קשר בין שגרת חיינו ללילה בו חלמנו את החלום. אך הקשר תמיד קיים, כמו שאמרנו, הוא פשוט עמוק בתוך התת מודע.

 

על מנת שתוכלו להבין את החלום לעומק, ולדעת מה הייתה הכוונה בחלום, מה המסר שהתקבל מהתת מודע, אתם צריכים לדעת כיצד לפענח אותו נכון. ישנם כמה דרכים לכך, הראשונה היא על ידי חקר עצמי שתבצעו בהתאם לרגשות שלכם ולעבר, השנייה היא על ידי פגישה פסיכולוגית בה תכנסו לעומקי הנפש והדרך השלישית והבטוחה, היא פענוח חלומות באמצעות תקשור טלפוני. כך על ידי שיחת טלפון אחת, תוכלו בקלות לקבל את הפירוש וההבנה המדויקת בנוגע לחלום. 

ממתינה לכם בקו הטלפון או בפגישה

רונית המתקשרת מציעה תקשור טלפוני או פנים אל פנים, בוגרת מגוון מסלולי לימוד מעולם המיסטיקה בניהם ביואנרגיה, קינסיולוגיה רגשית, בוגרת מרכז טבע נאות (הילינג) ועוד.
מידע נוסף אודות רונית ניתן למצוא כאן.

 

רוצים לדבר? חייגו עכשיו: ​ ​ 052-387-9802

רונית דוד לוי מתקשרת
bottom of page